کد خبر: 754
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۷:۱۶
a

فوق ستاره آرژانتینی دنیای فوتبال قصد دارد با قید وثیقه دوست خود را از زندان پاراگوئه آزاد کند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از caughtoffside, رونالدینیو بازیکن سابق تیم ملی فوتبال برزیل و باشگاه بارسلونا اسپانیا به همراه برادرش که حکم مدیربرنامه هایش را نیز دارد به کشور پاراگوئه سفر کرد، اما به دلیل جعل گذرنامه دستگیر شد.

رونالدینیو به خاطر فرار از پرداخت جریمه مالی در سال ۲۰۰۵ به دلیل تخلف محیط زیستی و برخی بدهی‌های مالیاتی از شهروندی برزیل سلب و گذرنامه برزیلی او تا پرداخت نشدن مبلغ ۸ میلیون یورویی باطل شد. به همین دلیل رونالدینیو و برادرش برای دور زدن قانون سعی بر جعل گذرنامه داشتند که در هتل دستگیر شدند و قاضی پرونده اعلام کرد باید خلافکار جعل سند را شناسایی کند و از طریق رونالدینیو قصد دارد تا پیگیری‌های لازم را انجام دهد.

با این حال رونالدینیو باید به دلیل جعل سند که یکی از بزرگترین جرم‌های کشور پاراگوئه محسوب می‌شود، به همراه برادرش که با او شریک جرم محسوب می‌شود،  ۶ ماه حبس بکشند و قاضی پرونده به جریمه نقدی هم راضی نیست.  حالا لیونل مسی فوق ستاره دنیای فوتبال و هم بازی سابق رونالدینیو قصد دارد تا وکیل جدیدی را برای ستاره اسبق بارسلونا استخدام کند و از راه قانونی ۴ میلیون دلار به عنوان وثیقه به دادگاه بدهد تا این فوق ستاره از شر زندان خلاص شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =