کد خبر: 1207
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۶
سردار رادان2

فرمانده کل انتظامی کشور می گوید که متاسفانه الان هزینه‌های تخلف به‌هیچ عنوان بازدارنده نیست و عده‌ای را برای انجام تخلف جری و خودخواه و مغرور کرده است.

رزمایش نوروزی ۱۴۰۳ امروز صبح با حضور سازمان‌ها و دستگاه‌های مختلف امدادی و کمک رسان در دانشگاه علوم انتظامی امین‌ برگزار شد.سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور در این رزمایش به موضوع تخلفات رانندگی اشاره و اظهار داشت: باز هم از دست اندرکاران استدعا دارم هزینۀ تخلفاتی که کمتر از ۱۰ درصد از متخلفان انجام می‌دهند را به گونه‌ای انجام دهند تا این تخلفات بازدارنده شود.سردار رادان افزود: متاسفانه الان هزینه‌های تخلف به‌هیچ عنوان بازدارنده نیست و عده‌ای را برای انجام تخلف جری و خود کام ، خودخواه و مغرور کرده و انشالله این انجام شود و ما شاهد اجرای آن باشیم.

سردار رادان افزود: کمتر از 10 درصد رانندگان در جاده ها اقدام به تخلف از قوانین رانندگی کرده و سوانح مختلفی را بوجود می آوردند که با کار خود فوتی‌ها و مصدومین زیادی را به 90 درصد سایر رانندگان تحمیل می‌کنند. سردار رادان با بیان اینکه همه خادمان وظیفه برقراری آرامش و امنیت مردم در جاده‌ها را بر عهده دارند گفت: باید قوانین را برای 10 درصد رانندگان متخلف برای رعایت آرامش و امنیت 90 درصد سایر رانندگان اجرا کرد.سردار رادان با اشاره به اینکه نوروز سال جاری ویژگی خاص تلاقی با ماه رمضان دارد و عملا بهار در بهار است به شعار طرح نوروزی اشاره و تصریح کرد: آرامش و امنیت در بهار قرآن و طبیعت شعار رزمایش نوروزی 1403 است؛ چراکه آرامش و امنیت مردم توسط حاضران در جاده ها در دستور کار جدی ما قرار دارد. سردار رادان با بیان اینکه 87 هزار نیرو در ایام رمضان و نوروز با زبان روزه 24ساعته در خدمت مردم هستند خاطرنشان کرد: این تعداد نیرو در شهر و جاده در سفرهای پیش رو خادم مردم هستند، چون تکلیف ما خدمت به مردم است. فرمانده فراجا تصریح کرد: غیر از حضور در راه ها و شهرها و جاده‌ ها، مرزبانی فراجا در تامین امنیت مرزها و همکاران من در پلیس پیشگیری فعالیت مستمر در نوروز دارند. سردار رادان خاطرنشان کرد: کمترین توقع از مردم، رعایت 100 درصدی قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در شهرها و جاده ها است؛ این کار قدردانی از ۸۷ هزار نیروی حاضر در جاده‌هاست.‌

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: از مردم عزیز ایران می خواهم تظاهر به روزه خواری در سفر نداشته باشند و از آن پرهیز کنند تا در ثواب ایام رمضان شریک باشند.وی در خصوص فعالیت رستوران‌ها در ماه مبارک رمضان گفت: رستوران دارها در نوروز که همراه با ماه مبارک‌رمضان است با شرایط خاص پذیرای مسافران خواهند بود.

منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =