جوادی آملی1

یکی از مراجع عظام تقلید بر حضور گسترده مردم درانتخابات تاکید کرد و گفت:‌ باید در همه مناسبت ها و عناوینی که در استقلال مملکت، امنیت مملکت و بزرگی این مملکت دخیل هستند مانند انتخابات و غیر انتخابات، حضور فعال داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت‌الله عبدالله جوادی‌آملی در دیدار جمعی از مسئولان شهرستان آمل، اظهار داشت:‌ امروز همه ما موظفیم وحدت خود را حفظ کنیم، نه بیراهه برویم و نه راه کسی را ببندیم. ما هم امیدواریم ذات اقدس الهی، شهدای ما را با شهدای صدر اسلام محشور کند.

وی افزود: اول اینکه ما حق شناس و قدردان خون های پاک شهداء باشیم ، دوم در همه مناسبت ها و عناوینی که در استقلال ، امنیت و بزرگی مملکت،دخیل اند مثل انتخابات و غیر انتخابات حضور فعال داشته باشیم، سوم این نکته را بدانیم که ما مردان ایران، مردان بزرگی هستیم، شناسنامه داریم، تاریخ داریم، جغرافیا داریم؛ این وکلای ما، این مسئولین ما، باید بدانند که این گونه اداره کردن ها با گرانی و امثال ذلک، در شأن ملت ما نیست و نباید ملت این قدر رنج بکشند، ما آن قدرت داریم که بتوانیم خودمان را خوب اداره کنیم.

آیت الله جوادی آملی گفت:‌ در همه مسائل اجتماعی ما باید به فکر استقلال،امنیت، عظمت و جلال و شکوه کشور باشیم و نبینیم که خدای ناکرده یک جهانی نسبت به دین و امثال ذلک بی مِهر است، برای اینکه شرف ما به وسیله همین ها است؛ حالا یکی از نمونه ها مسئله انتخابات است.

وی عنوان کرد: اگر همه مانند شهداء فکر کنند، نه بیراهه می‌روند و نه راه کسی را می‌بندند و نه کاری را که از آنها بر نمی آید قبول می‌کنند و نه خدای ناکرده دست شان به جیب کسی می رود و نه به فکر اختلاس و اینها خواهند بود.

منبع: تسنیم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =