کد خبر: 406
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۲:۱۸
a

مراسم تشییع استاد سید قاسم موسوی قهار صبح امروز ۱۹ آذرماه برگزار شد و در نهایت پیکر این قاری قرآن، مداح اهل بیت(ع) و مناجات‌خوان در جوار سیدالکریم(ع) آرام گرفت.

به گزارش خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس،استاد سید قاسم موسوی قهار قاری قرآن، مداح اهل بیت(ع) و مناجات‌خوان سحرگاه روز دوشنبه ۱۸ آذرماه دار فانی را وداع گفت و مراسم تشییع وی صبح امروز سه‌شنبه ۱۹ آذرماه ابتدا از مقابل منزلش در پردیس تهران به سمت خانه مداحان اهل بیت(ع) برگزار شد و سپس در این مکان با حضور خیل واعظان و ذاکران مراسم بدرقه پیکر وی برگزار شد. 


در مراسم بدرقه وی، امین پویا به قرائت آیاتی از قرآن کریم پرداخت و سیدعلی سادات رضوی، محسن اعتمادیان، مهدی ارضی و امیر عباسی به مدیحه‌سرایی پرداختند و نهایتاً پیکر این «صدای ماندگار سحرهای ماه رمضان» به سمت خانه ابدی‌اش در حرم عبدالعظیم حسنی (ع) بدرقه شد.

براساس این گزارش، در حرم عبدالعظیم حسنی(ع) مراسم تشییع پیکر استاد موسوی قهار با حضور خیل عظیم جمعیت که بیش‌ از جمعیت حاضر در دو مکان قبلی بود، برگزار شد و نماز میت نیز به امامت حجت‌الاسلام سیدعبدالحمید شهاب قرائت شد.

همچنین در این مراسم که با حضور حجت‌الاسلام محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد، مداحان و واعظان اهل بیت (ع) همچون شهروز حبیبی، علی فراهانی و ... به مدیحه‌سرایی پرداختند.

در نهایت پیکر استاد موسوی قهار در صحن دارالرحمه حرم عبدالعظیم حسنی(ع) که سالیان سال در شب‌های ماه رمضان در آن‌جا به مناجات‌خوانی پرداخته بود، آرام گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =