محصولی2

دبیرکل جبهه پایداری گفت: اگر ائتلاف کنیم و بعد از آن حرف دیگری بزنیم که دیگر اسم آن ائتلاف نیست. بنابراین قطعاً لیست اصلی جبهه پایداری و دوستان ائتلاف همین لیستی است که اعلام شده است.

صادق محصولی دبیرکل جبهه پایداری در جران نشست خبری امروز خود در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم گفت: تنها فهرست مورد نظر ما لیست مشترک پایداری و شاناست.

بیشتر بخوانید

بنا بر این گزارش، خبرنگار تسنیم از دبیرکل پایداری پرسید: "آقای قالیباف در اطلاعیه‌ای اعلام کردند که لیست اصلی ما همین لیست مشترک شانا و پایداری به عنوان لیست اصلی جبهه انقلاب است و در دیگر لیستها حضور ندارند، آیا نامزدهای پایداری هم فهرست اصلی‌شان همین لیست است و بقیه فهرست‌ها با نظر شخصی خودشان اسم نامزدهای پایداری را اضافه کردند؟"

محصولی افزود: اگر ائتلاف کنیم و بعد از آن حرف دیگری بزنیم که دیگر اسم آن ائتلاف نیست. بنابراین قطعاً لیست اصلی جبهه پایداری و دوستان ائتلاف همین لیستی است که اعلام شده است.

وی ادامه داد: همانطور که در تبلیغات هم شاهد هستید لیست ما دو سرلیست دارد. یکی آقای قالیباف و دیگری آقای آقاتهرانی. یعنی ضمن احترام به همه نامزدهای دیگری که در لیست هستند، راس  دو گروه، هردو سرلیست هستند.

منبع: تسنیم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =