اعرافی1

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه، محاسبات دشمن از ملت ایران همواره اشتباه بوده است، گفت: مردم ایران برای دفاع از کشورشان در انتخابات مشارکت خواهند کرد.

آیت‌الله علیرضا اعرافی عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه، مشارکت مردم در انتخابات اهمیت فراوانی برای توسعه و پیشرفت کشور دارد، گفت: مردم ایران با حضور 45 ساله خود در صحنه‌های مختلف جمهوری اسلامی و ایستادگی در برابر دشمنان، ماجور خواهد بود.

وی با بیان اینکه، دشمن حضور باشکوه و گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن را نمی‌توانست پیش بینی‌کند، گفت: نگاه دشمن به انتخابات 11 اسفند است؛ دشمن تمام تلاش خود را کرده و همه توطئه‌های ممکن را برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات اجرا کرده است اما آنچه موجب شکست دشمن خواهد شد، این است که آنها مردم ایران را به خوبی نشناخته‌اند و محاسباتشان از رفتار مردم ایران غلط و غیرواقعی است.

آیت‌الله اعرافی همچنین با بیان اینکه، ایران در محور مقاومت و جهان اسلام، نقشی ویژه و کلیدی دارد، گفت: مردم عزیز ایران در انتخابات آتی برای دفاع از کشور خود و برای مقابله با توطئه‌های ضدایرانی دشمنان انقلاب اسلامی به صحنه خواهند آمد و از ایران در مقابل توطئه‌های دشمن دفاع خواهند کرد.

منبع: تسنیم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =