کد خبر: 758
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۷
a

مهلت ارسال آثار جایزه بزرگ سرو تا 25 اسفندماه تمدید شد.

به گزارش  خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس جواد تمدنی مدیر روابط عمومی انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس با اعلام این خبر گفت: با توجه به استقبال گسترده گروه های نمایشی  سراسر کشور و درخواست هنرمندان تئاتر مقاومت از اقصی نقاط ایران اسلامی برای تمدید مهلت ارسال آثار، زمان دریافت اطلاعات آثار مربوط به جایزه بزرگ سرو تا 25 اسفندماه سال جاری تمدید شد.

تمدنی افزود: تاکنون آثار بسیاری از کلیه استان های کشور از هنرمندان و جامعه شریف و فرهیخته تئاتر مقاومت به انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس رسیده است و با در نظر گرفتن شرایط روز کشور و استقبال هنرمندان و نیز نظر مساعد شورای سیاستگذاری این زمان را تا 25 ماه جاری تمدید کنیم.

وی درادامه اضافه کرد: تاکنون علاوه بر تماشاخانه های خصوصی و دولتی،نهادها و سازمان های مرتبط همچون سازمان بسیج هنرمندان کشور،حوزه هنری،بنیادحفظ آثارونشرارزش های دفاع مقدس،سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و انجمن های نمایشی سراسر کشور آثار منتخب خود را به صورت سازمانی به دبیرخانه ارسال نموده اند و علاوه براین نیز هنرمندان و گروه های نمایشی نیز می توانند با تکمیل فرم درخواستی در این رویداد بزرگ فرهنگی و هنری مشارکت کنند.

مدیر روابط عمومی انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس افزود: برای سهولت کار دوستان در سراسر کشور علاوه بر راه های ارتباطی اعلام شده، رایانامهsarvprize1398@gmail.com نیز در دسترس عموم قرار داده شده تا اطلاعات مربوط به آثار به اجرا در آمده با موضوعات انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت از ابتدای سال 1398 تا کنون ارسال گردد.

وی همچنین اضافه کرد: کلیه گروه های نمایشی اعم از صحنه ای و خیابانی نیز می توانند تا 25 اسفندماه از طریق رایانامه مذکور و واتس آپ 09356106144  اطلاعات درخواستی را به دبیرخانه ارسال نمایند.

نخستین دوره جایزه بزرگ سرو با هدف تجلیل و تقدیر از آثار برگزیده تئاتر مقاومت کشور و همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی در فروردین ماه سال 99 و به همت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =