a

نماینده منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم گفت: مردم اعتماد خود را به دلیل ضعف‌ اصلاح‌طلبان از دست دادند و عملکرد ناشایست آنها فقط مشکلات اقتصادی مردم را افزایش نداد، بلکه به سرمایه اجتماعی کشور لطمه وارد کرد.

سید مصطفی میرسلیم نماینده منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم در گفت و گو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، در مورد عوامل موثر در پیروزی قاطع اصولگرایان در انتخابات مجلس، اظهار داشت: عوامل اصلی ناکارآمدی دولت در عدم خدمت درست و به موقع به مردم و مماشات مجلس با دولت و نیز رفتار ناشایست برخی نماینگان دوره دهم است که منتسب به اصلاح طلبان است.

وی همچنین در پاسخ به آن دسته از اصلاح طلبان که دلیل شکست اصلاح طلبان را کاهش مشارکت می دانند، تصریح کرد: قطعا اگر آنهایی که به دلیل سرخوردگی از عملکرد ضعیف و نامناسب اصلاح طلبان به پای صندوق‌ها نیامدند، رأی می‌دادند خفّت بیشتری نصیب اصلاح طلبان می شد.

وی افزود: مردم اعتماد خود را به دلیل آن ضعف‌ها از دست دادند و عملکرد ناشایست اصلاح طلبان فقط مشکلات اقتصادی مردم را افزایش نداد بلکه به سرمایۀ اجتماعی کشور لطمه وارد کرد.

میرسلیم همچنین در پاسخ پرسشی درمورد اقدامات لازم برای تداوم اعتماد مردم به جریان انقلابی کشور، خاطرنشان کرد: شفافیت در عملکرد و نظارت بر رفتار نمایندگان، پرهیز جدی از طعمه تلقی کردن کرسی نمایندگی و خدمت خالصانه به مردم و حفظ پیوند مستمر با مردم عواملی است که نمایندگان انقلابی مجلس یازدهم باید آن را در دستور کار خود قرار دهند تا اعتمادی که مردم به این نمایندگان کردند، همچنان تداوم یابد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =