شورای ائتلاف1

کاندیدای انصرافی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب به نفع منتخب کلیبر، خدآفرین و هوراند در مجلس یازدهم به منتخب این حوزه انتخابیه ‌تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کلیبر، مجید قربانی کاندیدای انصرافی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب به نفع منتخب کلیبر، خدآفرین و هوراند در مجلس یازدهم در پیامی پیروزی حسین حاتمی در حوزه انتخابیه ‌کلیبر، خدآفرین و هوراند را در مجلس یازدهم تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:‌ انتخاب جنابعالی به‌عنوان نماینده مردم شریف کلیبر، خدآفرین و هوراند در مجلس شورای اسلامی موجب مسرت و شادی شد. ضمن عرض تبریک و شادباش، آنچه که این موفقیت را دلچسب‌­تر و گواراتر ‌می‌کند، انصراف اینجانب به نفع حضرتعالی و پیروزی منتخب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب است.

امیدوارم رأی اعتماد مردم شریف خطه قره­داغ، اراده راسخ شما را همچون بنیانی مرصوص در جهت پیشرفت و آبادانی منطقه و حل مشکلات و گرفتاری هایشان دوچندان کرده باشد.

معتقدم موفقیت در این مسئولیت خطیر جز با یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، شهیدان هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم میسر نخواهد شد.

از درگاه پروردگار برای حضرتعالی توفیق عرض اخلاص و پیگیری منویات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌­ای(مدظله‌­العالی) را مسئلت می‌کنم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =