پایداری

جبهه پایداری انقلاب اسلامی طی بیانیه‌ای تصریح کرد: مکتب سلیمانی‌ساز انقلاب اسلامی دستاوردهای بزرگی برای آزادی ملّت‌ها به ارمغان می‌آورد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، جبهه پایداری انقلاب اسلامی انقلاب اسلامی بیانیه‌ای را به مناسبت چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی منتشر کرد.

متن کامل این بیانیه به این شرح است:

«الَّذِینَ آمَنُواْ وَهَاجَرُواْ وَجَاهَدُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ بِأَمْوَالِهِمْ وَأَنفُسِهِمْ أَعْظَمُ دَرَجَةً عِندَ اللّهِ وَأُوْلَئِکَ هُمُ الْفَائِزُونَ»

«کسانی‌که ایمان آورده و هجرت کرده و در راه خدا با مال و جانشان به جهاد پرداخته‏‌اند نزد خدا مقامی هر چه والاتر دارند و اینان همان رستگارانند»

در زمانه‌ای که ظلمت و تاریکی مادّیت و مادّی‌گرایی تمام جهان را فراگرفته بود و مکاتب الحادی و اومانیستی هریک به‌گونه‌ای بساط بی‌دینی و مقابله با خداپرستی و معنویّت را با زور سلطه جهانی‌شان پهن و گسترده کرده بودند؛ در زمانه‌ای که لیبرال سرمایه‌داری آدم‌خوار غربی با ظاهر دموکراتیک ادعای پایان جهان و حکومت جهانی داشت؛ در زمانه‌ای که آژانس یهود و صهیونیزم جهانی چنگالش را در سرزمین‌های اسلامی فرو کرده بود و دولت‌ها و امّت اسلامی را به بردگی و ذلَت فرا می‌خواند و کسی را یارای مبارزه‌ی با او نبود؛ در چنین اوضاعی خداوند بزرگ‌ترین نشانه خود در قرون اخیر و عظیم‌ترین معجزه‌ی خاضع کننده‌ی خود را در این سرزمین الهی تحقق بخشید: «فَإِذَا جَاءَ وَعْدُ أُولَاهُمَا بَعَثْنَا عَلَیْکُمْ عِبَادًا لَنَا أُولِی بَأْسٍ شَدِیدٍ فَجَاسُوا خِلَالَ الدِّیَارِ وَکَانَ وَعْدًا مَفْعُولًا»(سوره اسراء- آیه 5)

ملّت ایران، این بندگان شایسته‌ی خدا، با اراده‌هایی پولادین و با راهبری مردی از تبار انبیاء و اولیاء برانگیخته شدند و به نام خدا سیلی تحقیرکننده‌ای بر چهره‌ی ابرقدرت‌های مسلط و طواغیت آن زمانه وارد کرده و استعمار و استکبار و استبداد را باهم به زیر کشیده و پرچم توحید را برافراشتند.

در تمام چهل‌ویک سال گذشته، تمام غرب و شرق و ایادی و نوکران و شیفتگان داخلی‌شان و جای پنجه‌ی آن سیلی تحقیرکننده را با انواع فتنه‌ها، ترورها و جنگ‌افروزی‌ها و توطئه‌های رنگین برطرف سازند و البته در برابر اراده‌ الهی این ملت ناتوان بودند و هستند.

آخرین نشانه‌ی این عجز را جهانیان در ایّام‌الله تشییع خیره‌کننده و بی‌نظیر تاریخی پیکر مطهر شهید حاج قاسم سلیمانی به چشم دیدند. حاج قاسم بزرگ‌ترین همایش ده‌ها میلیونی حمایت از راهبرد مقاومت فعال در منطقه را پشت پیکر پاکش را برپا کرد تا سازش‌خواهان و ذلت‌طلبان از همیشه رسواتر و عصبانی‌تر باشند. اگر امام روح‌الله(ره) در سال 43 با دست خالی و با اتکای به اراده‌ی الهی فرمود «شاه باید برود» و رفت، امروز هم امام سیّدعلی خامنه‌ای با اتکای به همان منبع لایزال الهی می‌فرماید «آمریکا باید از منطقه برود» و امروز نشانه‌های این اخراج و فرار را همگان می‌بینند.

اگر آن روز خمینی کبیر می‌فرمود «منفورترین فرد نزد ملت ایران، رئیس‌جمهور آمریکاست»، امروز می‌بینیم که او به‌واقع منفورترین فرد نزد همه‌ی ملت‌های منطقه و کل جهان شده است.

امروز ایران اسلامی به برکت خون شهیدان و استقامت و پایداری عموم ملت ایران و علی‌الخصوص خانواده‌ی ایثارگران از همیشه الهام‌بخش‌تر و قوی‌تر شده است. امروز مکتب سلیمانی‌ساز انقلاب اسلامی شجره‌ی تنومند و پرثمری شده و دستاوردهای بزرگی برای آزادی ملّت‌ها به ارمغان می‌آورد و به قول رهبر عزیزمان حالا حالاها برای اربابان دنیا دردسرآفرین خواهد بود.

در پایان با بیان اینکه انقلاب اسلامی، این روزها به 41 سالگی خود می‌رسد و این اولین سالگرد در دوره‌ی پرتلاطم و البته پربرکت گام دوم است، جبهه پایداری انقلاب اسلامی از عموم ملت شریف و شهیدپرور ایران اسلامی دعوت می‌نماید تا با حضور در راهپیمایی بزرگ سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در 22 بهمن‌ماه که مصادف با ایّام اربعین شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی شده، مشت محکمی به دهان دشمنان کوبیده و موجب ارتقای امنیت، استقلال و آرامش ایران اسلامی گردند.

والسلام علیکم و رحمه‌الله و برکاته

جبهه پایداری انقلاب اسلامی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =