a

دبیرکل جبهه پایداری با بیان اینکه بیش از دو سوم فهرست شورای ائتلاف و این جبهه مشترکند، گفت: اگر شاخص‌های اصولی معیار قرارگیرند، می شود از ۲۲ نامزد مشترک به مشترکات بیشتری رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس، حجت الاسلام مرتضی آقاتهرانی دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی در دیدار جمعی از فعالان فضای مجازی و موسسات رسانه ای ضمن بیان ویژگی های شرایط موجود ایران اسلامی و اقتدار بی نظیر بین المللی نظام و انقلاب به تشریح ابعاد محبوبیت اندیشه مقاومت در برابر استعمار و استکبار جهانی در کل دنیا و نفرت بی سابقه جهانی و و بین المللی از صهیونیزم و دولت مستکبر آمریکا پرداخت و ایام الله تشییع و تکریم جهانی شهید حاج قاسم سلیمانی را نشانه روشن غلبه نور امامت و گفتمان ولایت در دنیای ظلمت زده و حیرت زده امروز دانست.

وی سپس به تشریح فعالیت های جبهه پایداری در طول سال ۹۸ پرداخت و گفت: یکی از موضوعات مهم شورای مرکزی جبهه در سال جاری موضوع انتخابات بوده است.

آقاتهرانی گفت: بحمدالله طی ماه های گذشته جلسات متعددی بصورت صمیمانه و توام با مباحثات طلبگی با عزیزان و بزرگواران شورای ائتلاف و بخصوص جناب آقای دکتر حداد عادل داشتیم و در این نشست های متناوب شاخص ها و مبانی و معیارهای کاندیداهای اصلح و طرح ما برای وحدت انقلابیون را با دوستان و احزاب گوناگون شورای ائتلاف در میان گذاشته ایم؛ معیارهایی که وجدان همه نیروهای کف خیابان و فعالان انقلاب آنها را تصدیق می کند و بزرگان شورای ائتلاف هم آن را قبول داشته اند.

وی افزود: خطوط قرمز پایداری در مورد تعیین فهرست به هیچ وجه منفعت های جناحی و حزبی و علقه های مرسوم تشکیلاتی نبود و نیست و در تعیین مصادیق تنها معیارهای اصلی انقلابی و شاخص های مهم فکری و عملی مدنظر قرار گرفته است. 

آقا تهرانی ادامه داد: پایداری هم دعوت کننده به اشتراک حداکثری فهرست هاست فلذا پیش دستی نکرد و صبر کرد تا دوستان شورای ائتلاف فهرست ۹۰ نفره نامزدهای مطلوب خودشان را اعلام کردند و پس از آن لیست ۶۰ نفره کاندیدای اصلح را جمع بندی و ارائه رسانه ای کرد. 

وی اضافه کرد: امروز فهرست شورای ائتلاف می تواند حداقل ۲۲ چهره مشترک با فهرست پایداری داشته باشد. چرا که دو فهرست حداقل ۲۲ چهره خوب انقلابی و مشترک دارد، یعنی بیش از دو سوم دو فهرست ائتلاف و پایداری مشترکند.

دبیر کل جبهه پایداری انقلاب اسلامی ادامه داد: البته ما معتقدیم اگر شاخص های اصولی معیار قرارگیرند و ملاک های فرعی و رودربایستی ها هم کنارگذاشته شوند می شود از ۲۲ نامزد مشترک به مشترکات بیشتر هم رسید و این پیروزی گفتمانی بزرگی برای مردم سرافراز تهران رقم خواهد زد و به برکت این همدلی میان جبهه ایمانی و انقلابی خدا هم برکاتش را بیش از انتظار ما نازل خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =