a19

جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی تاکید کرد: نامه‌نگاری‌هایی که پس از شهادت سردار سلیمانی از سمت دولت خبیث آمریکا خطاب به ایران انجام شد، حکایت از ضعف و ذلت این دولت جنایتکار دارد.

به گزارش حوزه احزاب خبرگزاری فارس، جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد. متن بیانیه به شرح ذیل است:

«اللَّهُ وَلِیُّ الَّذینَ آمَنُوا یُخْرِجُهُمْ مِنَ الظُّلُماتِ إِلَی النُّورِ وَ الَّذینَ کَفَرُوا أَوْلِیاؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُمْ مِنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُماتِ أُولئِکَ أَصْحابُ النَّارِ هُمْ فیها خالِدُون‏»(البقره:257)

در ایام چهل و یکمین سالگرد ورود قهرمانانه حضرت امام(ره) به میهن پس از 15 سال تبعید و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و استقرار نظام اسلامی قرار داریم.

این ایام را باید ایام خروج جامعه و مردم ایران از ظلمت نظام ستمشاهی و پذیرش ولایت طواغیت و ورود به نورانیت ولایت الله و حکومت الله بر جامعه بدانیم.

پیروزی انقلاب اسلامی که پس از 15 ساله مبارزه مردم عزیز ایران وتقدیم صدها شهید در راه پیروزی انقلاب و شکنجه هزاران تن در زندان های ستمشاهی، پایانی بود بر سلطنت 2500 ساله حاکم بر ایران و آغاز دور جدیدی در عرصه سیاسی کشور و به عبارتی 22 بهمن 57 را می توان نقطه عطفی در تاریخ سیاسی ایران محسوب کرد؛ که کشور ایران را به دو بازه قبل از پیروز انقلاب اسلامی و پس از آن تقسیم می کند.

امسال این ایام مقارن با حوادث تلخ و شیرین متعددی می باشد که جامعه ایرانی و نظام بین المللی را تحت تاثیر خود قرار داده است. از شهادت سردار رشید سپاه اسلام سردار شهید سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس مجاهد غیور عراقی به همراه تنی چند از سپاهیان عزیز در حمله آمریکای جنایت کار به خودرو این عزیزان و پس از آن تشییع باشکوه و میلیونی این مجاهدین راه حق در شهرهای متعدد دو کشور ایران و عراق تا سیلی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به شیطان بزرگ در زدن بزرگترین پایگاه نظامی این دولت خبیث در کشور عراق تا سقوط هواپیمای مسافربری متعلق به کشور اکراین و جان باختن تعدادی از هم وطنانمان که عمدتاً جوانان نخبه بودند تا حضور پرشکوه و میلیونی مردم تهران در نماز جمعه به امامت رهبری معظم انقلاب اسلامی مدظله که رکورد جمعیت نماز جمعه شکسته شد و سایر حوادث تلخ و شیرین این ایام، این روزها را به ایامی خاص در تاریخ ایران اسلامی مان بدل کرده است.

نامه نگاری هایی که پس از شهادت سردار سلیمانی از سمت دولت خبیث آمریکا و حتی شخص ترامپ خطاب به نظام جمهوری اسلامی و مسئولین عالی رتبه آن انجام شد؛ حکایت از ضعف و زبونی و ذلت این دولت خبیث و جنایتکار دارد.

دولت خبیث آمریکا که هر چه در چنته داشته علیه ملت عزیز و قهرمان ایران اسلامی بکار برده و انواع تحریم ها را حتی تحریم های دارویی را در رابطه با ملت ایران اعمال کرده؛ و با این حال مشاهده کرده است در حرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم عزیز ایران به سمت قله های تعالی و سعادت خلل قابل ملاحظه ای پدید نیامده است؛ این بار دست به جنایت فیزیکی زده و با شهید کردن سرداری که محبوب تمامی مردم ایران از تمامی گروه ها و جناح ها با تمامی سلیقه ها بود؛ یکبار دیگر ضعف و ذلت خویش را در قبال ملت قهرمان ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی به نمایش گذاشت.

شهادت سردار عزیز سلیمانی و تشییع جنازه باشکوه و میلیونی ایشان و سایر همرزمانشان یکبار دیگر یکپارچگی و همدلی آحاد ملت را آنجاییکه پای اصل اسلام و انقلاب و نظام در میان است را به نمایش گذاشت و بار دیگر به استکبار جهانی و بویژه به شیطان بزرگ اعلام کرد که پس از گذشت بیش از 4 دهه از پیروزی انقلاب اسلامی، علیرغم وجود مشکلات و نارضایتی هایی که وجود دارد؛ اما این مردم عزیز همچنان پای ارزش های اسلامی و انقلابی و آرمان های امام راحل(ره) ایستاده و ذره ای از این آرمان ها عقب ننشسته است.

انسان منصف در این میزان حضور مردم حقیقتاً دست مستقیم عنایت الهی را مشاهده می کند. پس از آن نیز حضور باشکوه و میلیونی مردم تهران در نماز جمعه هفته های گذشته که به امامت رهبری انقلاب اسلامی برگزار شد؛ مجدداً این وحدت و همدلی را به نمایش گذاشت.

اینک که در آغازین روزهای چهل و یکمین دهه فجر انقلاب اسلامی قرار داریم و کمتر از یک ماه دیگر نیز به انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی باقی مانده است؛ بار دیگر با آرمان های انقلاب اسلامی و امام راحل(ره) تجدید عهد و پیمان کرده و به تمامی دشمنان نظام اسلامی در سرتاسر جهان اعلام می داریم که ما ملت عزیز ایران تا آخرین نفس پای این آرمان ها ایستاده ایم و ذره ای از آنها عقب نخواهیم نشست و به گفته حضرت امام(ره) که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند؛ معتقد و به آن ایمان داریم.

در پایان جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی ضمن گرامیداشت این ایام فرخنده و مبارک، از تمامی آحاد ملت عزیز و شهیدپرور ایران اسلامی دعوت می کند ضمن حضور در راهپیمایی پرشور و دشمن شکن 22 بهمن مشت محکمی بر استکبار جهانی زده و نیز به فضل الهی با انتخاب مناسب خویش در 2 اسفند ماه، نیروهایی انقلاب که دل در گروه ارزش های اسلامی و آرمان های انقلاب اسلامی و امام راحل(ره) دارند را روانه مجلس کنند تا مجلسی انقلابی شکل بگیرد که به پیشبرد اهداف نظام مقدس اسلامی و نیل به قله های تعالی و سعادت کمک کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =