کد خبر: 382
تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴
سلامی

فرمانده کل سپاه پاسداران سرزمین و نقطه اصلی تهاجم دشمن را ایمان مردم دانست و گفت: اگر ایمان مردم سست شود فشارهای دشمن جواب خواهد داد و اگر ایمان‌ها مستحکم شود فشارها نتیجه معکوس می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، سردار سرلشکر حسین سلامی در دیدار با آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر جایگاه این استان در عرصه‌های مختلف را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: استان بوشهر به لطف الهی نقش و اهمیت فزاینده دارد ، بوشهر تاریخی سرشار از مبارزه با استعماره بوده است، مردمان این استان، باصفا، متدین، انقلابی و ولایتمدار هستند.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه این استان به لحاظ توسعه و پیشرفت اقتصادی، اهمیت آن در حال افزایش است گفت: نقطه نگرانی این است که اگر این توسعه با مدل غربی همراه باشد بخشی از سرمایه درخشان بوشهر را مورد آسیب قرار می‌دهد که باید صیانت شود.

وی، سرزمین و نقطه اصلی تهاجم دشمن را ایمان مردم دانست و تاکید کرد: اگر ایمان مردم سست شود فشارهای دشمن جواب خواهد داد و اگر ایمان‌ها مستحکم شود فشارها نتیجه معکوس می‌دهد.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه امسال شاهد درخشش میدانی در منطقه و جهان هستیم که مقام معظم رهبری آن را ایجاد کرده است گفت:گاهی وقت‌ها گفتمان غلبه دارد اما منطق آن غلبه ندارد، آن چیزی که امروز موفق شده منطق گفتمان است، منطق وقتی موفق می‌شود، ذهن‌ها را مستحکم می‌کند و ذهنی که با منطق شکل بگیرد قابل فروپاشی نیست.

بیشتر بخوانید

فرمانده کل سپاه بیان کرد: بعضی‌ها فکر می‌کنند مقاومت عامل آسیب، تجدید فشار و عقب ماندگی است، ما باید این را معکوس کنیم و نشان دهیم که مقاومت عامل پیشرفت است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =