جلیلی

نماینده رهبرانقلاب در شورایعالی امنیت ملی که پنجشنبه و جمعه هفته اخیر به استان همدان سفر کرده بود در جمع نمازگزاران جمعه شهر همدان گفت: «دیپلماسی در برابر دیپلماسی» پسندیده است اما «دیپلماسی در برابر فشار» به هیچ وجه عقلانی نیست. پذیرش گفتگو در برابر رژیمی که راهبردش علیه ملت ایران فشارحداکثری است، برای ملت ایران قابل قبول نیست.

گروه سیاسی_رجانیوز:  نماینده رهبرانقلاب در شورایعالی امنیت ملی که پنجشنبه و جمعه هفته اخیر به استان همدان سفر کرده بود در جمع نمازگزاران جمعه شهر همدان گفت: «دیپلماسی در برابر دیپلماسی» پسندیده است اما «دیپلماسی در برابر فشار» به هیچ وجه عقلانی نیست. پذیرش گفتگو در برابر رژیمی که راهبردش علیه ملت ایران فشارحداکثری است، برای ملت ایران قابل قبول نیست. دشمن میبیند که نه تنها ملت ایران مقابل او ایستاده بلکه پهپاد متجاوزش را نیز سرنگون میکند و جرئت واکنش ندارد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تسلیت سالروز شهادت امام جواد علیه‌السلام با ذکر روایتی از ایشان، خاطرنشان کرد: ما باید سیره این امام همام را در زندگی اجتماعی و فردی خود مد نظر قرار داده و در این مسیر حرکت کنیم. سیره امام جواد(ع) دشمنی با دشمنان خدا و دوستی با دوستان او بود؛ همان خصیصه‌ای که به تعبیر حضرت امام(ره)، ملت ما را ممتاز از مسلمانان صدراسلام قرار داد.

به گزارش رجانیوز؛ وی در این‌باره افزود: آنچه قرآن کریم از قصه حضرت موسی(ع) و هارون(ع) روایت میکند آنست که قوم این دو پیامبر پس از چهل روز غیبت حضرت موسی(ع) از دین خدا روی برگردان شدند اما ملت ایران پس از گذشت چهل سال از قیامش نه تنها ایستاده بلکه پیشرفت میکند و نمونه‌هایش تکثیر میگردند و سامری ها نتوانستند حریف او بشوند.

جلیلی با اشاره به حادثه بمباران نمازجمعه همدان در اوایل انقلاب تصریح کرد: در جریان بمباران نماز جمعه همدان مردم ثابت کردند حتی در اوج جنگ نیز برای تعظیم شعائر دینی حضور می‌یابند و وقتی هم که نماز جمعه بمباران شد باز هم این فریضه الهی در آن روز تعطیل نشد. امروز نیز فشار حداکثری دشمن بر روی ملت نیز راه به جایی نبرده است زیرا باز هم این ملت بزرگ در مقابل دشمن ایستاده‌اند و این مقاومت ادامه خواهد داشت.

عضو شورای راهبردی کشور با بیان اینکه دشمن از الگو شدن ایران در دنیا واهمه دارد، افزود: آنها می‌خواهند مانع از رشد این الگو در دنیا شوند زیرا افزایش گستره این الگو در کشورها جلوی منافع آنها در دنیا را می‌گیرد. امروز دشمن جنگ خود با ایران را از طریق فشار اقتصادی آغاز کرده است و همزمان درخواست مذاکره میدهد! و میخواهد با این ترفند، تعهدات جدید را به ما تحمیل کند و مانع مقابله مشروع ما بشود.

وی «فریب» را دیگر ترفند دشمنان عنوان کرد و افزود: زمانی که نتوانند با زور و سلطه به اهداف خود دست یابند، به خدعه و فریب روی می‌آورند بنابراین در این زمینه نیز باید مراقب و هوشیار بود.دشمن بارها تزویر و دروغگویی خود را ثابت کرده است ، در صورتی که ادعای امروز دشمن برای گفت‌وگو صرفا یک فریب است و به قول رئیس جمهور فرانسه یک ژست کوچک برای پشت میز آوردن ایران است.

جلیلی تأکید کرد: مراقب باشیم زیرا امروز دشمنان ما در برابر این ملت ائتلاف کرده‌اند، هرچند با پیروی مردم از ولی فقیه و آموزه های اهل بیت(ع) نمی‌توانند نقشه‌های خود را عملی کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =