گودرزی

عضو هیات رئیسه فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: یکی از بزرگترین پشتوانه‌ها برای تیم مذاکره کننده و دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی اقتدار نظام در حوزه‌های علمی، نظامی، اقتصادی و ... است.

عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به توقیف نفتکش انگلیسی و تاثیر این اقدام در توان دیپلماسی کشور، گفت: این اقدام یک پاسخ متقابل از سوی عناصر مؤمن کشور در پاسخ به تعدی و جسارت انگلیسی‌ها بود. 

وی افزود: اگر در مقابل دشمن دست به اقدام متقابل نزنیم، این کار به منزله عقب‌نشینی تلقی می‌شود و اگر ما یک قدم عقب بنشینیم دشمن 10 گام به جلو خواهد آمد. 

عضو هیات رئیسه فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اظهار داشت: اگر ما می‌خواهیم با دیگر کشورها موضع مقتدری داشته باشیم و از موضع اقتدار با آنها ارتباط بگیریم و برد-برد حقیقی اتفاق بیفتد لازمه‌اش این است که ما با پایه‌های استوار و محکم در برابر دشمن ظاهر شویم. هر چه آنها احساس کنند که نظام جمهوری اسلامی با ثبات، پایدار، بادوام و مقتدر است طبعاً در مذاکرات و نشست‌ها و تعاملاتی که با ما خواهند داشت به خود اجازه نخواهند داد که منافع جمهوری اسلامی را نادیده بگیرند و آن را نقض کنند.  

گودرزی خاطرنشان کرد: اقدام سپاه یک پشتوانه برای مذاکرات محسوب می‌شود و در واقع مذاکرات ما را از یک پشتوانه و توان دفاعی و بازدارندگی برخوردار می‌کند. 

عضو هیات رئیسه فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اظهار داشت: یکی از بزرگترین پشتوانه‌ها برای تیم مذاکره کننده و دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی  اقتدار نظام در حوزه‌های علمی، نظامی، اقتصادی و ... است و هرچه ما بتوانیم کشورمان را خودکفا و از دیگران بی‌نیاز کنیم این اقدام به دیپلماسی ما کمک خواهد کرد تا بتواند استفاده بهتری را از مذاکرات داشته باشد. 

گودرزی خاطرنشان کرد: یکی از ویژگی‌های نظام جمهوری اسلامی ایران این است علاوه بر اینکه در جبهه‌های مختلف پافشاری بر اصول ارزش‌ها از این اصول کوتاه نیامده بلکه پیشرفت‌های زیادی را هم در عرصه‌های مختلف داشته و وقتی ما چنین توفیقاتی را در این چهل سال بدست آوردیم چرا باید رد راه‌مان تجدیدنظر کنیم. 

عضو هیات رئیسه فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: در مقابل کشورهایی هم بوده‌اند که در مقابل آمریکا از اصولشان کوتاه آمده و کرنش کرده و رقص شمشیر هم با آنها داشته‌اند اما عزتی نداشته‌اند و حتی به عنوان گاو شیرده هم مورد خطاب قرار گرفته‌اند و جایگاهشان هم توسط آمریکا مورد نقد قرار گرفته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =