جلیلی

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: برخی به دنبال مذاکره با اروپایی‌ها هستند در حالی که خود اروپایی‌ها می‌گویند ما با آمریکا تفاهم راهبردی داریم.

به گزارش مشرق، سعید جلیلی ظهر امروز در یازدهمین یادواره شهید محمد حسین نظر نژاد اظهار داشت: دشمن می‌خواهد ما را پای میز مذاکره بکشاند تا امتیاز بگیرد بهطوریکه رئیس جمهوری فرانسه به صراحت گفته است ما می‌خواهیم با ژست‌های کوچک ایران را پای میز مذاکره  بیاوریم.

 وی افزود: دشمن در طول تاریخ نشان داده است هرگاه در میدان موفق نبوده به تزویر روی آورده است لذا به گفته رهبر معظم انقلاب یکی از خرمشهرهایی که در پیش است، زدودن این فضای تردید و تزویر در جامعه می‌باشد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه خاطرنشان کرد: دشمن از وارد آوردن فشار دو ترفند دارد یکی اینکه می خواهد گفت‌وگو کند و خود را اینگونه معرفی نماید و دیگر اینکه بگوید من دنبال جنگ نیستم.

بیشتر بخوانید:

ادعای جدید پامپئو درباره ایران

از بی‌بی‌سی یاد نگیریم! +عکس

آقای روحانی! یادتان هست گفتید مگر کشورها دیوانه‌اند با آمریکا مذاکره کنند؟

جلیلی با بیان اینکه دشمن از مدت‌ها قبل جنگ اقتصادی را آغاز کرده است گفت: اینکه دشمن می‌گوید فشار اقتصادی را باید زیاد کرد برای این است که ایران اقدامات هزینه‌دار علیه آن‌ها انجام ندهد.

وی در ادامه اظهار داشت: طرف مقابل در برجام به صراحت نشان داد به هیچ تعهدی پایبند نیست و براساس نص صریح قرآن ما خلف وعده دشمنان را به صراحت تجربه کردیم و این در حالی است که خودشان بیان کردند ایران به تعهداتش در برجام پایبند بوده است. 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: امروز خوشبین‌ترین افراد در این کشور نیز می‌گویند به آمریکا نمی‌توان اعتماد کرد، رهبر معظم انقلاب این را چند سال قبل فرمودند، اما آیا باید هزینه می‌دادیم تا به این نتیجه برسیم؟

جلیلی خاطرنشان کرد: اکنون نیز برخی به دنبال مذاکره با اروپایی‌ها هستند در حالی که خود اروپایی‌ها می‌گویند ما با آمریکا تفاهم راهبردی داریم.

وی در ادامه تاکید کرد: صبری که دشمن را گستاخ کند، صبر راهبردی نیست و اینکه امروز دشمنان به اقتدار ایران اعتراف می‌کنند به این خاطر است که سال‌ها قبل شهدا برای آزادی خرمشهر به دنبال قطعنامه سازمان ملل نرفتند.

منبع: تسنیم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =