کد خبر: 301
تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۶
زن اسرائیلی1

امارات در گام جدیدی برای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی سپتامبر فضاپیمایی را با همکاری این رژیم به فضا می‌فرستد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت خلیج آنلاین، صفحه عربی وزارت خارجه رژیم صهیونیستی در توییتر فاش کرد، در سپتامبر آتی فضاپیمایی را با یک فضانورد اماراتی و یک فضانورد زن اسرائیلی به فضا خواهد فرستاد.

این صفحه با انتشار تصویری از جسیکا مائیر، فضانورد زن اسرائیلی اعلام کرد، مائیر برای اولین بار همراه با فضانوردی اماراتی به نام هزاع المنصوری در این ماموریت شرکت خواهد کرد.

امارات راه طولانی را در روابط رسمی خود با اشغالگران اسرائیلی پیموده و در مقایسه با دیگر کشورهایی که سعی در عادی‌سازی روابط با اسرائیل داشته و در راس آنها عربستان، بحرین و مصر قرار دارند، گام‌های بلندی را برداشته است.

روابط میان ابوظبی و تل‌آویو شاهد تحول بی‌سابقه‌ای در ماه‌های اخیر بوده و دیدارهای دیپلماتیک محرمانه و علنی میان دو طرف به صورت دوره‌ای برگزار شده‌اند، حتی گام‌هایی در روابط تجاری و اقتصادی دو طرف برداشته شده و اکنون عادی‌سازی روابط به همکاری‌ها در فضا و اجرای رزمایش‌های نظامی مشترک هم رسیده است.

مرکز فضا هوای محمد بن راشد در آوریل گذشته اعلام کرده بود، المنصوری به عنوان فضانورد اصلی در ماموریت پرواز به ایستگاه بین‌المللی فضایی در ۲۵ سپتامبر آتی انتخاب شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =