صندوق رأی

یک عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی با بیان اینکه فعالیت کم جریان‌های سیاسی یک نوع استراتژی انتخاباتی است، گفت: هر دو جریان می‌خواهند که جناح مقابل را شگفت‌زده کنند.

سید افضل موسوی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره فعالیت کم جریان‌های سیاسی کشور برای انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی، چنین ابراز عقیده کرد: جریان‌های سیاسی در انتخابات‌های گذشته به شیوه‌های مختلف فعالیت می‌کردند که بعضاً هم مورد سوال از سوی نهادهای نظارتی قرار گرفتند که چرا فعالیت زودهنگام انتخاباتی دارند؛ بنابراین جریان‌های سیاسی اکنون قانون را رعایت کرده و فعالیت زودهنگام انتخاباتی ندارند تا نظر نهادهای نظارتی تامین شود.

این فعال سیاسی در پاسخ به این سوال که آیا علت عدم فعالیت زیاد جریان‌های سیاسی کشور از جمله جریان اصلاحات به نهادهای نظارتی مربوط است، بیان کرد: از جناح مقابل اصلاحات هم فعالیت زیادی در ظاهر نمی‌بینیم. آنها هم زیاد فعالیت انتخاباتی ندارند، البته آنها شگردهای مخصوص خود را دارند تا برای حضور مردم در انتخابات تأثیرگذار باشد و رفتارهای انتخاباتی خود را بر اساس آن شگردها به کار می‌برند. جریان اصلاحات هم شگردهای مخصوص به خود دارد.

موسوی ادامه داد: این سوال مطرح است که فعالیت به ظاهر کم جریان‌های سیاسی یک استراتژی انتخاباتی است یا نه؟ که من معتقدم یک استراتژی انتخاباتی است. هر دو جریان به دنبال اثربخشی بر انتخابات هستند و می‌خواهند جناح مقابل را شگفت زده کنند. فعالیت به ظاهر کم جریان‌های سیاسی یک نوع استراتژی انتخاباتی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =