راهپیمایی2

مشاهدات خبرنگاران تسنیم نشان می‌دهد جمعیت شرکت‌کننده در مراسم ۱۳ آبان امسال کورد سال‌های گذشته را زد و به یک راهپیمایی پرشکوه تبدیل شد.

به گزارش خبرنگاران تسنیم مستقر در مقابل لانه جاسوسی سابق آمریکا، جمعیت زیاد مردم در مراسم 13 آبان امسال در خیابان  طالقانی در ساعت اول راهپیمایی به اوج خود رسید و خیابان‌های اطراف محل حضور گسترده مردم برای شرکت در این مراسم بود.

همچنین مشاهدات خبرنگاران تسنیم نشان می‌دهد از سمت خیابان حافظ و خیابان مفتح و میدان فردوسی به سمت طالقانی بر جمعیت شرکت‌کنندگان در حال افزوده شدن بود و سیل جمعیت تا خیابان ولیعصر امتداد داشت. این در حالی‌است که سال‌های گذشته این مراسم بصورت تجمعی در مقابل لانه جاسوسی در خیابان طالقانی برگزار می‌شد اما امسال شاهد تبدیل این تجمع به یک راهپیمایی پرشکوه بودیم. 

بیشتر بخوانید

علاوه بر حضور دانش‌آموزان و دهه هشتادی‌ها، اقشار مختلف مردم در این مراسم حضور داشتند و جمعیت حاضر قابل مقایسه با سال‌های گذشته نیست.

فیلم/ حضور مردم در خیابان طالقانی در مراسم 13 آبان

محکوم کردن اغتشاشات یک ماه اخیر در تهران و برخی شهرها از سوی مردم حاضر در راهپیمایی و در دست داشتن فراوان پرچم سه رنگ ایران، در مراسم امسال دیده می‌شد. 

یوم‌الله 13 آبان , اغتشاشات 1401 , یوم‌الله 13 آبان , اغتشاشات 1401 , یوم‌الله 13 آبان , اغتشاشات 1401 ,

روایت خبرنگار تسنیم از حضور پر شور مردم تهران در راهپیمایی 13 آبان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =