آقاتهرانی1

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: مهم‌ترین بستر آموزش خشونت و تحریک و ساماندهی آشوب طلبان برای قتل و تخریب و جنایت سکوهای آمریکایی ـ صهیونیستی در فضای مجازی است که باید توسط حاکمیت به درستی مدیریت و ساماندهی شود، در گام اول باید نرم افزارها و سقف‌های داخلی مورد حمایت جدی قرار گیرد.

حجت الاسلام مرتضی آقاتهرانی رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، گفت: در روزهای اخیر شاهد اغتشاشات و ناآرامی هایی در برخی از نقاط کشور عزیزمان هستیم که امنیت ملت عزیزمان را به مخاطره انداخته است. مع الاسف در این اغتشاشات؛ کلام الله مجید، پرچم حضرت سیدالشهدا(ع)، پرچم امام رئوف علیه السلام و پرچم جمهوری اسلامی ایران به آتش کشیده شد و با رفتارهای بسیار خشن دها انسان بی‌گناه کشته شدند و تخریب های گسترده‌ای در سطح کشور صورت گرفت و تجزیه طلبان و گروه‌های تروریستی وارد میدان شدند.

وی افزود: در این اغتشاشات قبل از معلوم شدن هر امری نسبت به پرونده پزشکی متوفی، جریان اصلاحات ادعای کشتن آن خانم را به صورت گسترده به مردم القاء کرده و برخی از سلبریتی ها و روزنامه های جریان غربگرا نظام را متهم کردند. 

آقاتهرانی تاکید کرد: روشن است چنین موضع‌گیری‌هایی در آتش فتنه بزرگ بنزینی ریخته اند، از جهت حقوقی معاونت در جرم بوده و قوه قضاییه باید با تمام افراد و رسانه هایی که ادعای کذب کرده و سبب تحریک فتنه‌گران و آشوب طلبان در تخریب ها و قدرت های با سلاح سرد و گرم و بسترسازی برای حضور تجزیه طلبان شده‌اند برخورد کرده و ضمن مجازات عبرت آموز این افراد تمام خسارات وارده به مردم عزیز و بیت المال را از آن‌ها اخذ کند.

این نماینده مجلس یادآور شد: از سوی دیگر مهم‌ترین بستر آموزش خشونت و تحریک و ساماندهی آشوب طلبان برای قتل و تخریب و جنایت و از بین بردن نظام خانواده سکوهای آمریکایی - صهیونیستی در فضای مجازی است باید توسط حاکمیت به درستی مدیریت گردیده و ساماندهی شود و در گام اول باید نرم افزارها و سقف‌های داخلی مورد حمایت جدی قرار گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =