کوثری

کوثری گفت: اگر قدری این اغتشاشات طولانی شده به خاطر این است که نمی‌خواهیم در زمین آن‌ها بازی کنیم و روش خودمان را در پیش می‌گیریم و آن هم روش مدارا ست.

گروه سیاسی جهان نیوز: اسماعیل کوثری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با جهان نیوز با اشاره به اینکه در 43 سال گذشته ملت ایران به شکل‌های مختلف بر توطئه‌ها پیروز شده، اظهار داشت: شیطان بزرگ طی این سال‌ها بسیار دست و پا زده تا به نتیجه مطلوب خود در ایران برسد که هر بار سرش به سنگ خورده، اما آنقدر گستاخ است که بازهم ادامه می‌دهد. در حوادث اخیر هم همه کفر به تمام معنا با تفکرات شیطانی جمع شدند تا براندازی انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه تهاجم دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی ایران به شکل جنگ ترکیبی هم قطعا با شکست روبرو خواهد شد، خاطرنشان کرد: با توجه به هوشیاری ملت ایران و صف آرایی نیروهای برقرار کننده امنیت در برابر اغتشاشگران، یقیناً آنان به اهداف خود نخواهند رسید. عده‌ای تحت تاثیر درگذشت خانم مهسا امینی فریب خوردند و به اسم اعتراض در جهت براندازی قدم برداشتند. اینها می‌خواهند در ادامه با دروغ گفتن به مردم و کشته سازی احساسات مردم به خصوص جوانان و نوجوانان را جریحه دار کنند اما با دروغ و فریب به جایی نخواهند رسید.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه جوانان فریب دشمن و فضای مجازی را نخورند، گفت: جوانان باید خیلی هوشمندانه عمل کنند که در دام دشمن نیافتند. با اینکه تعداد افراد فریب خورده بسیار اندک است اما نمی‌خواهیم که همین تعداد هم در دام دشمن گرفتار شوند، چراکه خودشان ضرر خواهند کرد. آن‌هایی که اعتراض دارند می‌توانند با روشی که قانون تعیین کرده آن را پیگیری کنند که در این صورت هیچ مشکلی هم پیش نخواهد آمد.
 
کوثری با اشاره به ارتباط مسقیم برخی از عوامل اصلی اغتشاشات با آمریکا و اسرائیل، گفت: می‌دانیم که عوامل اصلی را چطور شناسایی و با آنها برخورد کنیم و آن تعداد بسیار اندکی که عامل و سرسپرده بیگانگان هستند قطعا در دادگاه به اشد مجازات محکوم خواهند شد. اگر هم قدری این اغتشاشات طولانی شده به خاطر این است که نمی‌خواهیم در زمین آن‌ها بازی کنیم و روش خودمان را در پیش می‌گیریم و آن هم روش مداراست.
 
وی در پایان درباره توطئه های دشمنان علیه ایران در سال‌های پس از پیروزی انقلاب، خاطرنشان کرد: آنان عواملشان را آماده می‌کنند تا برای آن‌ها نوکری کرده و اقداماتی را انجام دهند و هر چند از گاهی شاهد این حوادث هستیم. شاید تعداد نقاط حضور اغتشاشگران و آشوبگران نسبت به گذشته بیشتر باشد اما از نظر کمیت تعدادشان اصلاً قابل توجه نیست و این تعداد بسیار اندک قطره‌ای در برابر اقیانوس عظیم ملت ایران هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =