امیر صباحی فرد. ارتش

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش از رونمایی و بکارگیری تجهیزات و دستاوردهای نوین پدافند هوایی در آینده نزدیک در سازمان رزم نیروی پدافند هوایی ارتش خبر داد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش صبح امروز از منطقه پدافند هوایی مرکزی (اصفهان) بازدید کرد و توان رزمی و آمادگی عملیاتی این منطقه پدافندی و گروه‌های زیرمجموعه آن را مورد ارزیابی قرار داد.

امیر صباحی‌فرد در جمع فرماندهان، مدیران و کارکنان این منطقه پدافندی، اظهار داشت: تربیت نیروهای متفکر، با بصیرت، متعهد و باانگیزه که به دنبال آرمان‌های نظام اسلامی و اهداف مجموعه پدافند هوایی باشند از ضروری‌ترین اهداف اصلی فرماندهان است.

وی با بیان اینکه رسیدن به آینده مطلوب، صلح و دوستی پایدار و نیز قدرت برتر در منطقه از اهداف اصلی نیروهای مسلح به‌ ویژه ارتش غیور و مردمی کشورمان است، افزود: نیروی انسانی نخبه و فرهیخته عامل اصلی اقتدار و صلابت نیروی پدافند هوایی ارتش است که امنیت مرزهای هوایی کشورمان را بیش از پیش تضمین کرده است.

امیر صباحی فرد از رونمایی و به‌کارگیری تجهیزات و دستاوردهای نوین پدافند هوایی در آینده نزدیک در سازمان رزم نیروی پدافند هوایی ارتش، خبر داد و گفت: تجهیزات و سامانه‌های پدافندی با دقت هرچه تمام، تحرکات دشمنان را هزاران کیلومتر فراتر از مرزها رصد می‌کنند و هرگونه تهدید و ورود بدون مجوز به آسمان کشورمان را مقتدرانه پاسخ می‌دهند.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در پایان خاطرنشان کرد: نقش‌آفرینی پدافند هوایی در اقتدار ملی و قدرت دفاعی کشورمان موجب خشم و ناکامی بیگانگان و بدخواهان ایران اسلامی شده است که قطعاً ما به آن افتخار می‌کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =