پایداری

جبهه پایداری انقلاب اسلامی اظهارات جدید میرحسین موسوی را تلاشی مجدد برای روشن کردن شعله‌های جدیدی از فتنه و کینه‌توزی دانست.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، جبهه پایداری انقلاب اسلامی در فراخوانی خواستار محکومیت میرحسین موسوی به دلیل یادداشت اخیر وی شد.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

اظهارات جدید میرحسین موسوی که اخیرا با محوریت حمله و توهین به سرداران جبهه مقاومت، تخطئه سیاستهای منطقه‌ای جمهوری اسلامی و طرح توهماتی در خصوص آینده کشور منتشر شده است، تلاشی مجدد برای روشن کردن شعله‌های جدیدی از فتنه و کینه‌توزی است تا بلکه از این طریق ناکامی‌های آتش‌افروزی‌ها و فتنه‌انگیزی‌های گذشته را جبران نموده و هویتی نو برای گفتمان ضد ملی و ضد دینی خویش دست‌ و پا کنند. غافل از اینکه ملت شریف و انقلابی ایران، پس از مشاهده بی‌حرمتی‌های اقلیتی فتنه‌گر به مراسم عزای سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین علیه‌السلام در روز عاشورای سال ۸۸ به کُنهِ ناپاک جریانِ فتنه که نتایج انتخابات را دستاویزی برای پیشبرد اهداف خویش کرده بودند، پِی برده و با خلق حماسه مردمی و ماندگار «۹ دی»، دست ِتعدّی بدخواهان را از این مرز و بوم کوتاه کردند.

لهذا جبهه پایداری انقلاب اسلامی به عنوان جریانی که بیش از یک دهه پیش به منظور مقابله با دو خط «فتنه» و «انحراف» اعلام موجودیت کرد، ضمن ابراز انزجار مجدد از فتنه‌گران، از امت خداجوی حقیقی و انقلابی راستین ایران دعوت می‌نماید که به عنوان میراث‌دار یوم‌الله نهم دی، بار دیگر فردا و در خلال نمازهای جمعه سراسر کشور ضمن محکومیت جسارت‌های بلندگوهای داخلیِ گفتمان‌های غیرانقلابی نسبت به قهرمانان ملی مردم ایران و جبهه مقاومت، مانند همیشه امید دشمنان انقلاب اسلامی برای برافروختن آتش فتنه‌های جدید نا اُمید کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =