a

آقای خاتمی یک مرجعیت در درون نهاد مردم دارد که برخی برنمی‌تابند یک فرد یا تشکیلات بتواند در مردم تأثیرگذار باشد!

گروه سیاسی جهان نیوزمحمدجواد امام، فعال سیاسی اصلاح طلب و مدیرعامل بنیاد باران در گفتگو با خبرگزاری اصلاح طلب ایلنا گفته است: «مجلس جدید خیلی چالش برای دولت ایجاد نمی‌کند مانند این‌که استیضاحش کند اما در این روزهای باقیمانده نمی‌گذارند خیلی موثر و موفق باشد». این ادعای خنده دار پیرامون ممانعت از موفقیت دولت روحانی در حالی است که همه از سال‌ها ناکارآمدی دولت های مدعی تدبیر خسته شده و برای پایانش روزشماری می کنند؛ این گونه اظهارات هم چیزی جز تلاش برای تخریب وجهه مجلس جدید نیست. همچنین این فعال اصلاح طلب، خاتمی را یک چهره دارای مرجعیت درون نهاد مردم معرفی کرده است! لازم به ذکر است بسیاری از مردم شاکی از ناکارامدی دولت و مجلس هنوز منتظر هستند که «آقای تکرار» پاسخگوی پیشنهادات حمایت از روحانی و یا امیدی‌ها خواهد بود یا نه؟ همچنین باید به آقای امام یادآوری کرد که مرجعیت(!) خاتمی آنقدر بالاست که طی ماه های گذشته بین چهره های اصلاح طلب سر مواضع خاتمی و لیدری او در جریان اصلاحات دعواست. ظاهرا آقای امام در جریان نیست که مرجعیت چهره محبوبش تا آنجا بالا رفته که نه تنها او جسارت ارائه درخواست جدیدی از مردم ندارد بلکه حتی چهره های اصلاح طلب هم درخواست رسمی او را پس می زنند.

به گزارش جهان نیوز، بخش های مهم اظهارات جواد امام را در ادامه خواهید خواند:

*هنگامی که مردم ببینند رأی‌شان تاثیری ندارند دلزده می‌شوند چرا که مشاهده می‌کنند خودشان نمی‌توانند برای سرنوشت‌شان تصمیم بگیرند و هنگامی هم که به این احساس برسند نتیجه نهایی همین می‌شود که در این دوره از انتخابات رقم خورد. 

*آقای خاتمی یک مرجعیت در درون نهاد مردم دارد که برخی برنمی‌تابند یک فرد یا تشکیلات بتواند در مردم تأثیرگذار باشد.

*خاتمی آدمی نیست که به دنبال قدرت باشد، او سیاستمداری است که بُعد فرهنگی و مردمی‌اش همیشه برجسته و تاثیرگذار بوده است. ایشان یک سرمایه‌ اجتماعی است که حکومت به خوبی می‌توانست از وی در مسائل داخلی و بین‌المللی بهره بگیرد و از این ظرفیت استفاده کند، اما فرصت‌سوزی شد.

بیشتر بخوانید:
اصلاح طلبان در سال ۹۲ و ۹۶ مصلحت نظام را در نظر گرفتند
یک عده در داخل کاری کردند که برجام با مشکل روبرو شود!


*مجلس جدید قاعدتاً اگر بخواهد دولت را با چالش جدی مواجه کند باید هزینه بیشتری بدهد که بعید است با توجه به این شرایط اجتماعی که داریم و این اعتمادی که از بین رفته است، چنین اتفاقی بیفتد.

*مجلس جدید خیلی چالش برای دولت ایجاد نمی‌کند مانند این‌که استیضاحش کند اما در این روزهای باقیمانده نمی‌گذارند خیلی موثر و موفق باشد؛ چراکه نمی‌خواهند نشان دهند جریان مقابلشان پیروز بود و با هر وسیله‌ای جلوی موفقیت‌هایش را می‌گیرند اما مانع ادامه کارش نخواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =