کد خبر: 1044
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۶
a

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با بیان اینکه پوچی تمام شعارهای غربی‌ها با بحران کرونا برملا شد، گفت: آن‌ها که دل در گرو غرب بسته بودند، به خود بیایند و بفهمند که بهترین تکیه‌گاه، خداست.

حجّت‌الاسلام قاسم روانبخش، عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی در گفت و گو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس با اشاره به شیوع ویروس کرونا در جهان و ناتوانی غربی ها در کنترل این بیماری گفت: آمریکایی ها و اروپایی ها مدت ها بود گرفتار یک نوع غرور کاذب شده بودند و متأسفانه کشورهای دیگر و به اصطلاح غربی ها عقب افتاده یا در حال توسعه و جهان سوم باور کرده بودند که آن ها کشورهای بسیار قدرتمند و در حد خدای عالم هستند. آنها خود را کدخدای عالم معرفی کرده بودند و این بندگان خدا نیز به نحوی این را پذیرفته اند.

*قدرت پوشالی غربی ها با کرونا فرو ریخت

وی با بیان اینکه تنها کشوری که زیر بار ابرقدرتی دنیای غرب نرفته جمهوری اسلامی و انقلاب است، اظهار داشت: قدرت پوشالی کشورهای غربی در مسئله کرونا فروریخت و پوشالی بودن آن، روز به روز آشکارتر می شود و مردم می بینند که چیزی جز ادعا نبود و خبری از بروج و بارویی که غربی ها برای خودشان درست کرده بودند، نیست.

دبیرسیاسی هفته نامه پرتو ادامه داد: امروز می بینیم آمریکا و اروپا حتی بسیار ناتوان تر از کشورهای شرقی هستند و خودشان هم دارند بر زبان جاری می کنند؛ از ترامپ گرفته تا رؤسای جمهور آلمان، اسپانیا، ایتالیا و فرانسه.

روانبخش با بیان اینکه آمار مبتلایان به کرونا در آمریکا ۲۶ درصد کل دنیاست و تلفاتشان خیلی زیاد است، اظهار داشت: این در حالی است که جمهوری اسلامی که در ابتدا بعد از چین دوم بود، امروز الحمدلله رب العالمین وضعیت خوبی داریم و بهبودیافتگان ما ۲۴ هزار نفر است، یعنی بیش از ثلث مبتلایان درمان شده اند. آمار فوتی ها هم به لطف خدا زیاد نیست.

*ثابت شد هیبت قدرت ها فرو ریختنی است

وی با بیان اینکه کرونا نشان داد که قدرت های غربی قدرت واقعی نیستند، اظهار داشت: در عرصه های نظامی و دیگر عرصه ها هم ما امتحان کردیم و وقتی جمهوری اسلامی محکم ایستاد و پهپادشان را زدیم و عین الاسد را موشک باران کردیم، آن ها هیچ غلطی نتوانستند بکنند. این نشان می دهد اگر ملت ها بایستند و مقاومت کنند، هیبتی که قدرت ها برای خودشان درست کرده اند، فروریختنی است.

کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: به برخی افراد و جریان ها در داخل هم باید گفت حالا که می بینید غربی ها قدرتی نیستند، چه اصراری دارید که مشکلات کشور را با آنها حل کنید؟ در حالی گرفتاری های آن ها در عرصه های مختلف دارد خود را نشان می دهد. بنابراین کسانی که در این شرایط در داخل  بیانیه می دهند که ما با غربی ها رابطه داشته باشیم تا مشکلات مان حل شود وضعشان بدتر از خود غربی ها و نادان تر از آن ها هستند.

*غرب مدعی حقوق حیوانات بود؛ امروز به شهروندانش هم رحم نمی‌کند

روانبخش چالش مسائل اخلاقی و معنوی پیش آمده در بحران کرونا را مورد اشاره قرار داد و گفت: متأسفانه غرب، چهره سکولاریستی خود را نشان داد. آن ها روزی ادعا می کردند که از حقوق حیوانات هم دفاع می کنند، و جمهوری اسلامی می‌گفت این ها دروغ می گویند، امّا غربگرایان داخلی ما شاید این حرف را باور نمی کردند.

وی ادامه داد: کسانی که برای یک اعدامی در داخل کشور ما دل می سوزاندند و سر و صدا راه می انداختند، امروز حتی هموطنان شان در جلوی چشمشان دارند از بین می روند، اما آن ها امکاناتشان را برای نجات آن ها به کار نمی گیرند.

عضو هیئت علمی مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) قم افزود: از دیگر مسائل ضد اخلاقی غربی ها که در بحران کرونا خود را نشان داد، بی ارزش دانستن جان انسان های بی گناه مثل مردان و زنان پیر و کهنسال است. گفته می شود چون آمار ابتلا در کشورهای غربی بالا رفته، اکسیژن افراد بالای شصت هفتاد سال را می کِشند و می گویند باید دیگر انسان ها را نجات دهیم.

*دروغ بودن مدعیات غرب با یک ویروس برملا شد

روانبخش ادامه داد: اینها برای هموطنان خودشان که سال ها به کشورشان خدمت کرده اند و الان زمان دریافت بیمه شان است، ارزشی قائل نیستند و رسماً آن ها را می کُشند. همچنین به هم پیمانان خودشان هم رحم نمی کنند؛ می بینیم که در فرودگاه ها لوازم بهداشتی را می دزدند و در حالی که خود ایتالیا و اسپانیا گرفتار کرونا هستند، امّا آمریکا وسایل مورد نیاز آن ها را به سرقت می برد.

وی با بیان اینکه غربی ها همه اصول اخلاقی و انسانی را زیر پا گذاشته اند، تصریح کرد: دروغ بودن تمام شعارها و مدعیاتی که سال هاست آن ها سر می دهند، توسط یک ویروس برملا شد و نشان داد که این شعارها واقعیت ندارد.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی ادامه داد: در این شرایط جا دارد کسانی که دل در گروه غرب بسته بودند، مقداری به خود بیایند و حقایقی که سالهاست رهبر معظّم انقلاب بیان می کنند و حضرت امام (ره) قبلاً بیان فرموده بودند را بیشتر مورد دقّت قرار دهند و بفهمند که بهترین تکیه گاه خدا و همین ملت قهرمانی هستند که در این عرصه کرونا هم به کمک کادر بهداشتی آمدند.

*خدا به غربی ها گوشمالی می دهد تا بفهمند تحریک یعنی چه!

روانبخش، روحیه همدلی و همکاری مردم ایران در ماجرای کرونا را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: این مردم بهترین تکیه گاه هستند و جا دارد برخی افراد به جای دل بستن به غرب به این مردم تکیه کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه خدای متعال با کرونا دارد به غربی ها لطف می کند، گفت: آن ها سالهاست ملت ما را تحریم کرده اند و اکنون در ماجرای کرونا خدا دارد به آن ها گوشمالی می دهد تا بفهمند که تحریم یعنی چه. اگر آنها سال ها ما را تحت فشار اقتصادی قرار دادند، الان خودشان در تنگنا گرفتار شده اند.

عضو شورای مرکزی جبه پایداری افزود: این گوشمالی را خدا بیشتر از همه به آمریکا و اروپا می دهد که بیش از سایر کشورها، ملت ما را تحت فشار قرار دادند. آن ها باید به این حقیقت پی ببرند که بیش از این ملت ما را تحت فشار قرار ندهند. چه بسا خدای متعال در آینده بیشتر به آن ها فشار بیارود تا دست از رفتارهای قلدرمآبانه خود بردارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =