• اینفوگرافیک / روند کرونا در ایران، از ۱۳ خرداد تا ۱۳ تیر

    اینفوگرافیک / روند کرونا در ایران، از ۱۳ خرداد تا ۱۳ تیر

    طبق اعلام وزارت بهداشت، ویروس کرونا تا ظهر جمعه (۱۳ تیر ۹۹) ۲۳۵ هزار و۴۲۹ نفر را به طور قطعی مبتلا کرده و در مجموع تا این روز ۱۱ هزار و ۲۶۰ نفر را در ایران به کام مرگ کشانده است. از سوی دیگر، ۱۹۶ هزار و ۴۴۶ نفر در ایران تاکنون بهبود یافته‌اند. بررسی آمارهای وزارت بهداشت نشان می‌دهد که طی ۱۰ روز اخیر (۴ تا ۱۳ تیر) به طور متوسط در هر ساعت، ۱۰۶ نفر در ایران مبتلا و تقریبا شش نفر قربانی این ویروس شده‌اند. البته در هر ساعت ۱۱۴ نفر نیز بهبود یافته‌اند. در این اینفوگرافیک، روند شیوع کرونا در ایران طی یک ماه اخیر (از ۱۳ خرداد تا ۱۳ تیر) را مشاهده می‌کنید.گرافیک: پدرام آقایی/منبع داده‌ها: آمارهای اعلام‌شده از سوی وزارت بهداشت/ایسنا.

  • آمار کرونا در جهان تا ۲۱ فروردین

    آمار کرونا در جهان تا ۲۱ فروردین

    تاکنون ۲۱۱ کشور جهان درگیر شیوع ویروس کرونا شده‌اند و تعداد مبتلایان به این ویروس در جهان، تا صبح پنجشنبه (۲۱ فروردین) از مرز یک میلیون و ۵۱۸ هزار نفر عبور کرده و تعداد قربانیان این ویروس نیز از ۸۸ هزار نفر بیشتر شده است. در بین کشورهای جهان از نظر تعداد مبتلایان، آمریکا در رده اول و اسپانیا و ایتالیا در رده‌های دوم و سوم هستند و ایران نیز در در رده هفتم قرار دارد. در این اینفوگرافیک، ۱۵ کشور اول جهان و تازه‌ترین آمار کلی جهان درمورد کووید-۱۹ را مشاهده می‌کنید.گرافیک: پدرام آقایی/منبع داده‌ها: worldometers/منبع:ایسنا.

  • آمار کرونا در جهان تا ۱۵ فروردین

    آمار کرونا در جهان تا ۱۵ فروردین

    تاکنون ۲۰۶ کشور جهان درگیر شیوع ویروس کرونا شده‌اند و تعداد مبتلایان به این ویروس در جهان، تا صبح پانزدهم فروردین از مرز یک میلیون نفر و تعداد قربانیان این ویروس نیز از مرز ۵۳ هزار نفر عبور کرده است. در بین کشورهای جهان از نظر تعداد مبتلایان، آمریکا در رده اول و ایتالیا و اسپانیا در رده‌های دوم و سوم هستند و ایران نیز در در رده هفتم قرار دارد. در این اینفوگرافیک، ۱۵ کشور اول جهان و تازه‌ترین آمار کلی جهان درمورد کووید-۱۹ را مشاهده می‌کنید.گرافیک: پدرام آقایی/منبع داده‌ها: worldometers/منبع:ایسنا.

  • روز طبیعت در سایه کرونا

    روز طبیعت در سایه کرونا

    هر سال پارک‌ها و فضاهای سبز تهران، مکان‌های بسیار شلوغ در روز طبیعت بودند. اما سال 99 با دستور ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، تمام پارک‌ها و مکان‌های عمومی تهران تعطیل شد و شهروندان تهرانی سیزده فروردین را در خانه‌های خودشان ماندند/منبع:فارس.

  • مسی کاهش ۷۰ درصدی دستمزد بازیکنان بارسا را تایید کرد

    مسی کاهش ۷۰ درصدی دستمزد بازیکنان بارسا را تایید کرد

    کاپیتان بارسلونا در یک بیانیه اعلام کرد ۷۰ درصد دستمزد بازیکنان تیم نخست در روزهای بحران کرونا کاهش خواهد یافت.

  • تغییر لوگوی برند مک دونالد برای حمایت از فاصله گذاری اجتماعی

    تغییر لوگوی برند مک دونالد برای حمایت از فاصله گذاری اجتماعی

    برند مک دونالد برای تشویق مردم جهان از طرح فاصله گذاری اجتماعی لوگوی خود را به شکل زیر تغییر داد/cnn.

  • خلاقیت یکی از نیروهای پلیس هندوستان برای جلوگیری از حضور مردم در سطح شهر

    خلاقیت یکی از نیروهای پلیس هندوستان برای جلوگیری از حضور مردم در سطح شهر

    به گزارش رسانه شناسه نیوز، راجش بابو یکی از نیروهای پلیس هندوستان در اقدامی جالب کلاه ایمنی خود را به شکل ویروس کرونا درآورد. او با این ایده به دنبال کم کردن حضور مردم در سطح شهر است/cnn.

  • آمار کرونا در جهان تا ۹ فروردین

    آمار کرونا در جهان تا ۹ فروردین

    تاکنون ۲۰۱ کشور جهان درگیر شیوع ویروس کرونا شده‌اند که در این بین، از نظر تعداد مبتلایان، آمریکا در رده اول و ایتالیا و چین در رده‌های دوم و سوم جهان هستند. ایران نیز در در رده هفتم قرار دارد. در این اینفوگرافیک، ۱۵ کشور اول جهان و تازه‌ترین آمار کلی جهان درمورد کووید-۱۹ را مشاهده می‌کنید.گرافیک: پدرام آقایی/منبع داده ها: worldometers/منبع:ایسنا.

  • کودک ایتالیایی در حال نقاشی کردن ویروس کرونا

    کودک ایتالیایی در حال نقاشی کردن ویروس کرونا

    تصویری از کودک ایتالیایی را می بینید که پس از گسترش بیماری کرونا در کشورش و جان باختن تعداد زیادی از شهروندان ایتالیایی، در حال کشیدن تصویر ویروس کرونا است/cnn.

  • تصمیمات تازه برای مقابله با کرونا

    تصمیمات تازه برای مقابله با کرونا

    بر اساس تصمیمات تازه ستاد ملی مدیریت کرونا که در روز پنجشنبه ۷ فروردین ۹۹ در قالب طرح فاصله‌گذاری اجتماعی به تصویب رسید، برخی محدودیت‌ها برای تردد در شهر و خارج از ظهر اتخاذشده و در صورت تخلف، جریمه‌هاییی نیز در نظر گرفته شده است. در این اینفوگرافیک چند مورد مهم از این تصمیمات را خواهید دید.گرافیک: پدرام آقایی/منبع:ایسنا.

  • کرونا در جهان، تا ۶ فروردین

    کرونا در جهان، تا ۶ فروردین

    تاکنون ۱۸۶ کشور جهان درگیر شیوع ویروس کرونا شده‌اند. در این اینفوگرافیک، ۱۵ کشور اول جهان از نظر میزان شیوع کووید-۱۹ مشخص شده است. گرافیک: پدرام آقایی/منبع داده ها: worldometer/منبع:ایسنا.

  • تشییع سردار سپاه اسلام « حاج حسین اسداللهی»

    تشییع سردار سپاه اسلام « حاج حسین اسداللهی»

    مراسم تشییع پیکر سردار سپاه اسلام « حاج حسین اسداللهی » فرمانده سابق لشکر عملیاتی ۲۷ محمدرسول الله(ص) سپاه تهران، صبح دوشنبه ۴ فروردین ۱۳۹۹ از مسجد جامع امام حسین «علیه السلام» منطقه وردآورد برگزار شد/منبع:فارس.

  • میرسیدی، مجری زن مشهور صداوسیما کرونایی شد

    میرسیدی، مجری زن مشهور صداوسیما کرونایی شد

    مدیر روابط عمومی صداوسیما از ابتلای دکتر میرسیدی مجری و کارشناس پزشکی بخش‌های خبری صداوسیما به کرونا خبر داد/منبع: انتخاب.

  • ظریف: آمریکا مانعی در مسیر مبارزه با کرونا است

    ظریف: آمریکا مانعی در مسیر مبارزه با کرونا است

    «محمد جواد ظریف» وزیر امور خارجه ایران در پیامی توییتری ضمن انتقاد از تحریم‌های غیرقانونی آمریکا علیه ایران تصریح کرد که واشنگتن مانعی در مسیر مقابله با ویروس «کرونا» است. وزیر خارجه ایران ضمن تقدیر از مقام‌های بین‌المللی به دلیل درخواست از واشنگتن برای لغو تحریم‌های ایران در پی شیوع ویروس کووید-19 گفت: «مردم ایران کمپین روزافزون جهانی دولت‌ها و رهبران جامعه مدنی را که خواستار لغو تحریم‌های غیرقانونی آمریکا هستند، تقدیر می‌کنند». وی سپس به بی‌توجهی دولت آمریکا به درخواست‌های جامعه جهانی برای لغو تحریم‌های ایران اشاره کرد و نوشت: «آمریکا گوش نمی‌کند و مانعی در مسیر مقابله با کووید-19 ایجاد می‌کند. تنها راه چاره: مقابله با اقدام آمریکا در مجازات جمعی (مردم ایران) است. این یک اقدام ضروری اخلاقی و عملگرایانه است»/منبع:فارس.

  • وضعیت رشد شیوع کرونا در ایران تا ۳ فروردین

    وضعیت رشد شیوع کرونا در ایران تا ۳ فروردین

    ویروس کرونا هر روز مبتلایان و قربانیانی را به فهرست خود در ایران و جهان اضافه می‌کند. نخستین روز تعداد ابتلا دو نفر اعلام شد و تا یکشنبه (۳ فروردین) به حدود ۲۲ هزار نفر رسید. این ویروس تا ظهر یکشنبه ۱۶۸۵ نفر را در ایران به کام مرگ کشانده است. از سوی دیگر، حدود هشت هزار نفر تاکنون بهبود یافته‌اند. همچنین، بررسی آمارهای وزارت بهداشت در ۱۰ روز اخیر یعنی از ۲۳ اسفند ۹۸ تا ۳ فروردین ۹۹ نشان می‌دهد که در ایران به طور متوسط در هر ساعت ۴۸ نفر مبتلا و بین ۵ تا ۶ نفر قربانی ویروس می‌شوند و ۱۹ نفر نیز بهبود می‌یابند.گرافیک: پدرام آقایی منبع داده‌ها: آمارهای اعلام‌شده از سوی وزارت بهداشت/منبع:ایسنا.

  • کاخ سفید: تست کرونای مایک پنس و همسرش منفی شد

    کاخ سفید: تست کرونای مایک پنس و همسرش منفی شد

    به گزارش رسانه شناسه نیوز، بعد از مثبت شدن تست کرونای یکی از کارمندان کاخ سفید، پنس و همسرش کارن مورد آزمایش قرار گرفتند که جواب آزمایش آنها منفی شد/cnn.

  • ابتلا به کروناویروس در جهان از 300 هزار مورد فراتر رفت

    ابتلا به کروناویروس در جهان از 300 هزار مورد فراتر رفت

    به گزارش رسانه شناسه نیوز، سرعت مرگ و میر در کشورهای ایتالیا و فرانسه شتاب بیشتری گرفته است/ نخست وزیر اسپانیا هشدار داد: روزهای سختی در پیش است/cnn.

  • اعلان جنگ آمریکا علیه ایران

    اعلان جنگ آمریکا علیه ایران

    مهدی محمدی تحلیلگر مسائل سیاسی در صفحه شخصی خود در توییتر درباره درگیری ایران با ویروس کرونا و تحریم های جدید آمریکا نوشت. منبع:مشرق

  • پیام تبریک جالب فیفا برای دایی

    پیام تبریک جالب فیفا برای دایی

    سایت فیفا تولد ۵۱ سالگی اسطوره فوتبال ایران را تبریک گفت. علی دایی برترین گلزن ملی فوتبال جهان ۵۱ ساله شد. در همین رابطه صفحه رسمی فیفا با اشاره به تولد دایی نوشت: علی دایی پادشاه گل ایران. دایی با به ثمر رساندن ۱۰۹ گل ملی هنوز برترین گلزن ملی فوتبال جهان است. دایی با ۱۰۹ گل زده توانست برترین گلزن تاریخ فوتبال جهان باشد و هیچ بازیکنی تاکنون رکورد او را نشکسته است. منبع:ایسنا

  • حضور رسول خادم و کمیل قاسمی در گیلان مورد توجه اتحادیه جهانی کشتی

    حضور رسول خادم و کمیل قاسمی در گیلان مورد توجه اتحادیه جهانی کشتی

    اقدام رسول خادم و کمیل قاسمی دو چهره شاخص کشتی جهان در حال کمک رسانی به مردم گیلان برای مبارزه با کرونا مورد توجه اتحادیه جهانی کشتی قرار گرفت. رسول خادم و کمیل قاسمی دارنده مدال‌های طلای المپیک در راه ادامه خدمت رسانی به مناطق محروم کشور، اینبار و همزمان با شیوع گسترده ویروس کرونا در استان گیلان، به این استان رفتند و با تهیه تجهیزات مورد نیاز برای مبارزه با این ویروس خطرناک، این وسایل را در میان مردم توزیع کردند. اتحادیه جهانی کشتی با انتشار چند تصویر از حضور این دو چهره پرافتخار کشتی ایران و جهان، از اقدام کمیل قاسمی قهرمان المپیک و عضو کمیسیون ورزشکاران اتحادیه جهانی کشتی و رسول خادم قهرمان المپیک در استان گیلان برای کمک به ریشه کن شدن این ویروس خبر داد.منبع:ایسنا

  • کرونا را به سفر نبریم!

    کرونا را به سفر نبریم!

    با نزدیک شدن تعطیلات نوروزی، وظیفه همه هموطنان است بجای مسافرت‌های نوروزی هرساله، عید امسال را در خانه بمانند و به ریشه کن شدن کرونا کمک کنند!.منبع:فارس

  • کاشانی مدیرعامل سایپا شد

    کاشانی مدیرعامل سایپا شد

    به گزارش رسانه شناسه نیوز و به نقل از روابط عمومی باشگاه سایپا، طی حکمی از سوی سید جواد سلیمانی، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا ,حبیب کاشانی بعنوان عضو هیات مدیره و مدیر عامل شرکت فرهنگی ورزشی سایپا منصوب شد.منبع:فارس

  • استقلال در بحران دوباره/ فتح‌الله‌زاده رفتنی شد

    استقلال در بحران دوباره/ فتح‌الله‌زاده رفتنی شد

    به گزارش رسانه شناسه نیوز، ساعاتی پیش علی فتح‌الله‌زاده سرپریت باشگاه استقلال از سمت خود استعفا داد و استعفای خود را به وزیر ورزش و جوانان ارائه داد. بدهی‌های سنگین آبی‌پوشان و مطالبات مالی بازیکنان ظاهرا دلیل اصلی این استعفا است.منبع:ایسنا

  • اینفوگرافیک / پیشگیری از کرونا و بیماری‌های ویروسی در نانوایی

    اینفوگرافیک / پیشگیری از کرونا و بیماری‌های ویروسی در نانوایی

    نان یکی از اصلی‌ترین بخش‌های سبد غذایی خانوار ایرانی است؛ اما حالا با افزایش شیوع ویروس کرونا، در صورت پخت غیربهداشتی ممکن است جان هموطنان را به خطر بیندازد. در این اینفوگرافیک به چند راه ساده برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا در نانوایی‌ها و مواردی که کارکنان نانوایی و مشتریان باید رعایت کنند اشاره شده است.گرافیک: پدرام آقایی/منبع داده‌ها: دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی/منبع: ایسنا

  • تجلی تندیس هوادار فقید باشگاه والنسیا در لیگ اروپا

    تجلی تندیس هوادار فقید باشگاه والنسیا در لیگ اروپا

    به گزارش رسانه شناسه نیوز، سال گذشته تندیس ویسنتا ناوارو هوادار فقید والنسیا در استادیوم مستالا قرار گرفت. هفته پیش و در جریان بازی دو تیم والنسیا و آتالانتا، ورزشگاه بدون تماشاچی و تلخی سکوت استادیوم، ارزش تندیس برنزی ویسنتا و وفاداری او به باشگاه را برجسته تر کرد.cnn.

  • انتصابات جدید در باشگاه پرسپولیس

    انتصابات جدید در باشگاه پرسپولیس

    به گزارش رسانه شناسه نیوز، با توجه به جلسه امروز هیات مدیره و به دلیل اصلاحات ساختار سازمانی انتصابات زیر صورت گرفت: ۱- آقای رضا یلوه به عنوان سرپرست معاونت اقتصادی ۲- آقای حسین خبیری به عنوان سرپرست معاونت اجرایی ۳- آقای ابوالفضل امان‌الله به عنوان مشاور ارتباطات رسانه‌ای ۴- آقای فرامرز دیناروند با حفظ سمت مدیر امور مالی به سمت سرپرستی معاونت اداری مالی (ضمن تشکر از زحمات سرکار خانم اسفندیاری).منبع:سایت رسمی باشگاه پرسپولیس

  • لیست نهایی وزنه برداری ایران برای حضور در قهرمانی آسیا

    لیست نهایی وزنه برداری ایران برای حضور در قهرمانی آسیا

    رکوردگیری تیم‌ملی وزنه برداری برگزار شد تا لیست ۱۲ نفره برای ارسال به کنفدراسیون آسیا مشخص شود. این لیست به شرح زیر است: حسین سلطانی، علی میری، محمد زارعی، ، سهراب مرادی، کیانوش رستمی، ایوب موسوی، رسول معتمدی، علی هاشمی، کیا قدمی و علی داودی، صالح چراغی (ذخیره) و حافظ قشقایی (ذخیره). زمانی که مسابقات قهرمانی آسیا برگزار شود، ۱۰ وزنه بردار راهی این رقابت‌ها خواهند شد. مسابقات قهرمانی آسیا قرار بود اواخر فروردین برگزارشود اما به علت شیوع ویروس کرونا فعلا لغو شده است.منبع:ایسنا

  • تصمیم کرونایی در انتظار یورو 2020

    تصمیم کرونایی در انتظار یورو 2020

    ممکن است به خاطر شیوع بیماری کرونا برگزاری مسابقات فوتبال جام ملت‌های اروپا یک سال به تاخیر افتد.یوفا هم اکنون به طور جدی در حال بررسی طرح تاخیر یک ساله برپایی یورو 2020 است. طبق گزارش کادناسر، بعد از آنکه روز چهارشنبه اعلام شد دنیله روگانی مدافع تیم یوونتوس ایتالیا، دچار بیماری کرونا شده، ترس و دلهره زیادی تیم های اروپایی را فرا گرفت. بعد از این اتفاق بود که بازیکنان یوونتوس و اینترمیلان به قرنطینه رفتند و تحت معاینات دقیق برای تشخیص کرونا قرار گرفتند. طبق آنچه در این گزارش اعلام شد، هم اکنون اطلاعاتی در دست است که یوفا، برگزاری مسابقات باشگاهی لیگ قهرمانان و لیگ اروپا را به تعویق اندازد. حتی امکان دارد جام ملت های اروپا را با یک سال تاخیر در تابستان 2021 برگزار کند. طبق برنامه کنونی، این پیکارها از 12 ژوئن تا 12 ژوییه در 12 شهر اروپا باید برگزار شود.منبع:فارس

  • مرگ تاکنون ۴۶ نفر با مسمومیت الکلی در خوزستان

    مرگ تاکنون ۴۶ نفر با مسمومیت الکلی در خوزستان

    سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از افزایش تعداد فوتی‌های قربانیان مسمومیت الکلی در خوزستان به ۴۶ نفر خبر داد.منبع:ایسنا

  • آنفیلد بازهم توسط یک تیم مادریدی فتح شد

    آنفیلد بازهم توسط یک تیم مادریدی فتح شد

    لیورپول پس از مدت‌ها در لیگ قهرمانان اروپا و در آنفیلد شکست خورد و این بارهم پای یک تیم مادریدی در میان بود. لیورپول در دیدار مقابل اتلتیکو مادرید در وقت‌های اضافه با نتیجه 3 بر2 شکست خورد تا وداعی تلخ از لیگ قهرمانان اروپا داشته باشد. شاگردان کلوپ در شرایطی در این بازی شکست خوردند که مدت‌ها بود در لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه آنفیلد شکست نخورده بودند. از زمان حضور کلوپ در این تیم آن‌ها در آنفیلد مغلوب نشده بودند و پس از 17 بازی در لیگ قهرمانان طعم تلخ شکست را چشیدند.منبع: فارس